piątek, 12 października 2012

Łona/Webber & The Pimps @ Dekompresja, 11 X 2012 Łódź

Występ zaczął się od supportu Rymka. Po około pół godzinny dołączył do niego Łona z Webberem i zespołem The Pimps. Z tego powodu nie rozbijam posta na dwóch artystów, tylko zostawiam jako jedność. Występ bardzo energiczny. Raperzy ze Szczecina biegali po całej scenie, przeplatając to różnymi podskokami. Zespół The Pimps zapewnił nam świetną muzyczną ucztę, dzięki swojej interpretacji utworów rapera. Kontakt z publicznością był bardzo dobry, a przede wszystkim kulturalny. Podczas występu mogliśmy wysłuchać utwory zarówno nowe, jak i starsze. Nie zabrakło rozmów z Bogiem i Cutem, fruśki wolały optymistów, a do tego wyfrunęliśmy przez okno.

Mam nadzieję że tym postem otwieram na blogu ponownie sezon koncertowy. Ostatnio brakowało mi tematów i trochę czasu. Światło nie najgorsze, chociaż poniżej ISO 1600 nie schodziłem, a nawet robiłem głównie na ISO 2500.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz