poniedziałek, 6 września 2010

Persfazja, Zemsta Nietoperza, Goła Blacha @ Rock Fabryka

Kolejny koncert, kolejna świetna impreza, kolejny mile spędzony wieczór w Rock Fabryce.
Klub jak widać rusza pełną parą i co chwila dochodzą do ich terminarza nowe koncerty. Polecam sprawdzić, naprawdę dobre brzmienia lecą ze sceny. Do tego świetny klimat, mnóstwo znajomych, więcej do szczęścia chyba nie potrzeba?

Fotograficznie: Sam nie wiem jak to zrobiłem, że tym razem mam najwięcej zdjęć Gołej Blachy, czyli gwiazdy wieczoru. Jeżeli chodzi o światło to całkiem w porządku. Może trochę za dużo momentami aż stroboskopu, bo szans na zrobienie klasycznych koncertówek było mniej. Chociaż jak widać trochę się uzbierało.

Do odwiedzających: Proszę o opinie w komentarzach. Który rodzaj prezentowania zespołów Wam bardziej odpowiada. Czy tak jak tutaj, cały koncert w jednym poście, czy każdy zespół to osobny post, tak jak z Outline Colour Festival 2010?

Persfazja



















Zemsta Nietoperza


































Goła Blacha





7 komentarzy:

  1. fajnie jest. ale nie rób tych mazów bo wyglądają jak focie z kompakta

    OdpowiedzUsuń
  2. no i ja wolę jak publikacje dotyczą osobnych zespołów. bez zbędnych formalności: wolę wiedzieć kogo widziałeś, a gdzie to było to dla mnie zbędna informacja

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 ^^
    a co do pytania to mi tam się podoba jak wszystko jest w jednym mniej klikania :P
    aa i prawie zapomniałam basista na 8 ( chyba) i jeszcze którymś zdjęciu ma powalające spojrzenie

    OdpowiedzUsuń
  4. ajj te kombinacje : PP
    trojeczka ma fajne kolorki

    ostatnie jest całkiem fajne : )-najlepsze z serii : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem zwolennikiem opcji: cała impreza razem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że już masz chyba stałą posadę w rock fabryce :), a co do pyt.: mnie to osobiście obojętnie!

    OdpowiedzUsuń