wtorek, 26 października 2010

Decapitated, Hate, Christ Agony, Vedonist @ Dekompresja

Ostatnim przystankiem Rebellion Tour Vol.2 była Łódź. Śmietanka mocnego brzmienia zawitała do klubu Dekompresja.
Jako że koncert rozpoczął się o 18:00, a ja w tym czasie byłem w Wytwórni na koncercie Macieja Maleńczuka, przegapiłem dwa pierwsze zespoły.
Miałem okazję fotografować Vedonist, Christ Agony, Hate i Decapitated.

Fotograficznie: Scena co chwilę była pogrążona w dymie. Wizualnie bardzo fajnie, ale z ostrością dużo gorzej. Wiele ciekawych ujęć nie ujrzy światła dziennego.


Vedonist











Christ Agony























Hate























Decapitated




















3 komentarze:

  1. Vedonist - 1
    Christ Agony - 6
    Decapitated - 3 i 6

    NAJ jak dla mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurwa dokładnie takie zdjęcia Krimha chciałem. Szczególnie to ostatnie .Dzięki Karwan ! ;D

    OdpowiedzUsuń