wtorek, 31 sierpnia 2010

Looptroop Rockers @ Outline Colour Festival 2010

Looptroop Rockers to zespół, o którym nie miałem bladego pojęcia, przed OCF'em. Gdy zobaczyłem ich na scenie i usłyszałem na żywo zdałem sobie sprawę że był to mój wielki błąd. Masa energii, świetna muzyka, do tego znakomity wygląd Promoe. Wszystkim, którzy również ich nie kojarzą polecam utwór "The Building".

Fotograficznie: w zasadzie to nie mam do czego się przyczepić tym razem. Światło to co wcześniej, bez czapek z daszkiem. Pretensje mam w zasadzie tylko do siebie. Moja uwaga skupiła się głównie na Promoe, przez co mam mniej zdjęć pozostałych członków zespołu.

Looptroop Rockers



















Pozostałe zdjęcia: Green, Spinache, Enteka, Rufin MC, Grubson & 3oda Kru, Eldo, Warszafski Deszcz, D.I.T.C.
Pełna relacja z całego festiwalu dostępna na portalu Andegrand.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz