środa, 15 sierpnia 2012

The Darkness @ XVIII Przystanek Woodstock, 04 VIII 2012 Kostrzyn Nad Odrą

Koncert, który absolutnie przeszedł moje wszelkie oczekiwania. Zespołu przed Woodstockiem nie znałem, jedynie gdzieś mi się o uszy obiła nazwa... Teraz wiem, że mam czego żałować. Podczas ich koncertu, od publiczności lepiej bawili się tylko... sami muzycy. Justin Hawkins i reszta bandu, wyglądali na naprawdę zszokowanych i szczęśliwych. Kilka rady deklarowali, że jest to ich najlepszy koncert, jaki dotychczas zagrali. Nie ma się co dziwić. Ogromna publika, świetne show, jeszcze lepsza muzyka i na sam koniec... skok wokalisty w publiczność. Nic dziwnego że zaskarbili sobie wiele serc, w tym moje.

Foty... sami zobaczcie i oceńcie, ja jestem zadowolony i myślę że słusznie.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz