środa, 6 czerwca 2012

In Flames @ Ursynalia 2012, Warszawa 02 VI 2012

In Flames to zespół, z którym poznałem się dopiero na Ursynaliach. Do tego prosto z fosy pobiegłem w tłum, złapać kilka ujęć całej sceny, a potem prosto do press roomu. Niestety karty się zapełniły, a czasu do Illusion i Nightwisha dużo nie było. Tak więc ciężko powiedzieć jakie mam wrażenia, słysząc większość utworów przez mury i szyby budynku. Za to kawałki, które powinienem słyszeć robiąc zdjęcia nie zagościły na długo w głowie, bo skupiałem się na kadrach. Na pewno podobał mi się baner z krukiem w bandażach, oprawa świetlna(jako show, szczegóły dalej), mocne granie i świetna zabawa wśród publiczności.

Od kuchni sami widzicie jak było. Dlatego też wizualnie oświetlenie mi się podobało, ale już wyniki tego oświetlenia na matrycy nie za bardzo. Z tego powodu niestety nigdzie nie mam perkusisty.






























1 komentarz:

  1. Witam.Zapraszam także na mój blog muzyczny :)
    GreatMusicalBlog.blogspot.com
    E-mail:eryk.rutkowski14@gmail.com
    E. Rutkowski

    OdpowiedzUsuń