wtorek, 5 czerwca 2012

Nightwish @ Ursynalia 2012, Warsaw 02 VI 2012

Mimo że wiedziałem jakiej muzyki się spodziewać i podchodziłem do tego występu z zaciekawieniem, to pozostał po nim pewien niesmak. Muzycznie wypadli tak jak myślałem, bardzo miła dla ucha uczta. Mimo że nie znałem zbytnio dokonań poprzedniej wokalistki, to śmiało mogę powiedzieć, że Anette Olzon nie dorówna na pewno Traji. Mimo że się stara, to jednak brakuje w jej głosie pewnego pazura. Jednak nie to mi przeszkadzało. Koncert miał wspaniałą oprawę, wybuchy, kolorowe ognie, kłęby dymu, specjalnie dobrane kolory oświetlenia... wszystko to złożyło się na coś w rodzaju festynu.

Fotograficznie dałem trochę ciała. Nie wziąłem poprawki na mocne tylne światło i efekty są poniżej.
































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz