sobota, 9 czerwca 2012

Luxtorpeda @ Ursynalia 2012, Warszawa 01 VI 2012

Najciężej pisze mi się chyba o koncertach, które mi się podobały i zespołów, które sobie bardzo cenię. Luxtorpeda zawsze w moich oczach wypada znakomicie, więc cokolwiek tu napiszę nie będzie to obiektywne. Chociaż... w sumie, skoro nie znałem "Robaków" przed tym koncertem(mimo że do Warszawy jechałem z zafoliowanym egzemplarzem w schowku), a spodobały mi się nowe utwory, to jednak trochę obiektywizmu jest? Pomimo padającego deszczu, przez część występu, pod sceną ludzi zamiast ubywać, to ciągle przybywało. Na koniec pojawiła się tęcza, która była "niespodzianką specjalną, przygotowaną przez zespół". Po koncercie można było spotkać muzyków wiele razy na terenie festiwalu. Nic więc dziwnego, że byli co chwila męczeni o zdjęcia i autografy.

Fotograficznie zadowolony, zwłaszcza ze zdjęć Krzyżyka.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz